יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

חבילת ספא בירושלים בשילוב עם טיול מאורגן בירושלים

כשמתקרבת יום הולדת לאישה שאיתכם, או שאוטוטו היום נישואים של שניכם מציץ כבר מעבר לפינה, עליכם להתחיל ולחשוב ברצינות איזו מתנה תקנו הפעם על מנת לשמח אותה. כסף על תכשיטים כבר בזבזתם מספיק, פרחים קניתם כבר כל כך הרבה פעמים, אז הגיע הזמן לחשוב על משהו אחר, משהו שירגיש לה כאילו הפעם השקעתם מחשבה.


אם כבר ספא אז חבילת ספא בירושלים


אחד הדברים הללו יכולה להיות חבילת ספא. לקחת אותה לעשות מסאז' עם שמנים ארומטיים זה טוב ויפה, אבל אם כבר הגעתם עד לכאן, מדוע לא לקנות את כל החבילה? חבילת ספא תכלול מלבד את המסאז' המתבקש, שגם ממנו תוכלו לבחור מתוך מספר אפשרויות, גם לילה מפנק במתחם באחד מהחדרים המרהיבים שהמקום מציע, שימוש חופשי במתקני הנהדרים שבספא כמו הג'קוזי או בריכת המינרלים ואפילו ארוחה קלה, שתכלול פלטת גבינות וכוס של יין. ואם כבר הקדשתם מזמכנם ומכספכם ורכשתם את כל החבילה הזו, מדוע שלא תעשו אותה בירושלים? חבילת ספא בירושלים היא כמו חבילת ספא רגילה, רק בירושלים. כמה פשוט, ככה משמעותי. העובדה שאתם יודעים שמיד אחרי או בטרם הספא, אתם יכולים לסייר בכל המקומות הקדושים והמרהיבים של ירושלים, הופכים את ההתרגשות וההתלהבות מהמתנה שרכשתם להרבה יותר מרתקת.


לצורך הגיוון- טיול מאורגן בירושלים


לנגד עיניכם עומדת כעת האופציה של לצאת מיד לאחר הספא אל רחובות העיר העתיקה ולהלך לכם בטיילת ארמון הנציב או ללכת לסיור במדרחוב ובקניון של ממילא. אך אם החלטתם לעשות זאת עוד לפני, מומלץ מאוד שתקחו טיול מאורגן בירושלים, טיול שיקח אתכם באמצעות הסעה בדיוק למקומות הנכונים אליהם יש ללכת. חשוב לזכור שכל עלייה לאוטובוס בירושלים, עם כל שלל התייירם שמגיעים אליה מכל העולם, הופכים את החיים לפחות נוחים. ברגע שאתם חלק מטיול מאורגן, אין עיכובים, אין עמידות באוטובוס ואין דחיפות בתור ואתם מגיעים בדיוק למקום אליו תכננתם להגיע בשעה היעודה לכך. כך, תוכלו לטייל באין מפריע וללא כל לחץ בין השכונות העתיקות של ירושלים, בין השווקים המקומיים וכמובן שבין חומות הכותל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה