יום ראשון, 30 ביוני 2013

קלאב מד

קלאב מד קיץ זו הזדמנות לחוות את עונת הקיץ הנפלאה, שהיא העונה של השמש השמחה. מדובר על זמן לקחת חופשה עם קלאב מד. זוהי חוויה של חופשה שונה מכל חופשה שאנו מכירים. זהו סגנון "הכול כלול" אבל יותר מזה. זוהי חופשי של אינסוף פינוקים, ארוחות סביב השעון, פעילויות למשפחה כולה, חופי ים קרובים, מועדוני ילדים בריכות ועוד. קלאב מד זו החוויה שלנו בקיץ הזה, ועל החוויה הזו נספר לכל המשפחה והחברים והיא תישאר בליבנו כזיכרון מתוק לעוד עונות רבות.

חופשה אקזוטית עם קלאב מד


קלאב מד אקזוטי מתאים לעונת הקיץ של הישראלים. כולנו אוהבים לצאת לחופשה. נופש באיים טרופיים ברחבי העולם מתאפשר בזכות קלאב מד אקזוטי – שייקח אותנו לחופשה במקומות שאנו נוהגים לחלום עליהם: הרפובליקה הדומיניקאנית, מאוריציוס, האיים המלדיביים ועוד. אלו חלומות שבעונת הקיץ הזו עוד יהפכו למציאות. לא עוד חלומות בלבד על עצי אננס וקוקוס וחופי חול מוזהב. קלאב מד הופכים לנו הפעם את החלום למציאות.

טיולים מאורגנים לטנזניה


טיולים מאורגנים לטנזניה הופכים פופולאריים יותר ויותר בקרב הישראלים. ואין פלא בכך. טנזניה היא מדינה אפריקאית ההולכת וצוברת תאוצה. הטבע המופלא שבה תמיד היה בה. אוהבי בעלי חיים יסתדרו שם מצוין, וגם אוהבי הטרקים וטיולים הטבע, שיוכלו למצוא שם אפשרויות רבות לטיול ועניין. גם חובבי אנתרופולוגיה יימצאו שם תרבות של יותר מ-130 שבטים אפריקאיים שונים החיים בטנזניה. טיול מאורגן בטנזניה הוא אכן הזדמנות נהדרת לחוויה נפלאה עבור רבים מאיתנו.

הזדמנות לקיץ נהדר


טיול מאורגן לטנזניה הוא גם הזדמנות לראות חופי ים נהדרים. יש בטנזניה ספארי – פארקים אדירים בגדלים שונים. תוכלו לבקר בשמורת טרנגירי, הנודעת באוכלוסיית הפילים שלה. עם טיול מאורגן לטנזניה, ייתכן שתוכלו אף לבקר בשמורת הסרנגטי המפורסמת והנפלאה. המסלול הקלאסי של טנזניה כולל, בין השאר, את הפארקים של צפון טנזניה, אך גם בדרום תוכלו לטעום מפארקים נוספים נהדרים. מחפשים אתגר? תוכלו לצאת לשבוע של טיפוס מאתגר עד מעל לעננים על הר הקילימנג'ארו.

יום חמישי, 6 ביוני 2013

רוצים לעלות על טיסה ישירה למוסקבה?

רוסיה קורצת מאד לתושבי ישראל - הן למי שרוצה לבקר בה כתייר, הן למי שרוצה לבקר קרובי משפחה, והן למי שמעוניין לעשות עסקים בתוך המדינה האדירה והענקית הזו. לכן, חשוב קודם כל שתחפשו טיסה ישירה למוסקבה, אשר תוביל אתכם ללב המדינה. קל יחסית למצוא טיסה ישירה למוסקבה, משום שישנם קווים ישירים של טיסות אשר פועלים לפות פעמיים ביום, ובחלק מהמקרים אף יותר מכך.

מידע על נמל התעופה


במידה ואתם מחפשים טיסה ישירה למוסקבה, יש להבין כי אתם תנחתו בנמל התעופה דומודדובו. המרחק מנמל התעופה למוסקבה עצמה הוא גבוה יחסית, ומדובר על מרחק של 40 ק"מ. עם את, קחו בחשבון כי משך הזמן של טיסה ישירה למוסקבה מישראל הוא דווקא קצר יחסית ,שכן מוסקבה איננה מרוחקת יחסית, ולכן מדובר על זמן טיסה של 4 שעות לכל היותר. מנמל התעופה תוכלו להגיע למוסקבה במונית, באוטובוס, או ברכבת.


לתכנן טיול משפחות לשוויץ


עומת זאת, אם אתם מתכננים דווקא טיולי משפחות לשוויץ, כדאי לקבל קצת מידע על המדינה ועל האטרקציות שיש בה. במידה ואתם רוצים לצאת אל טיולי משפחות לשוויץ, אפשר ורצוי להזמין כרטיסי טיסה ישירים מישראל לציריך, כך שתוכלו להגיע תוך זמן טיסה קצר יחסית לתוך ציריך עצמה, שכן נמל התעופה מרוחק כ9 ק"מ בלבד מהעיר עצמה, ותוכלו להמשיך לאטרקציות השונות.

מה עושים בתוך שוויץ?


המסלולים של טיולי משפחות לשוויץ הם מגוונים מאד ותלויים רק בצרון שלכם. שוויץ עצמה מלאה בפארקי שעשועים המיועדים לכל הגילאים, ואפשר ללכת במהלך טיול שלכם ליותר מפארק שעשועים אחד. מומלץ לשלב בתוך טיולי משפחות לשוויץ גם ביקור במספר מוזיאונים היסטוריים וכן מוזיאונים לאומנות. אפשר גם ללכת לגן החיות המפורסם של ציריך, ואפשר לשלב גם חופשת סקי בטיול.

כל מה שצריך לדעת על טיסה לברצלונה

מעוניינים לטוס לספרד ולבקר בעיר המדהימה ברצלונה? לצורך כך, עליכם להבין להיכן מגיעה כל טיסה לברצלונה. טיסות לברצלונה מישראל מגיעות תמיד לנמל התעופה El Prat. מדובר על נפל תעופה עצום, שבו בעצם נוחתת כל טיסה לברצלונה מכל יעד בעולם. שימו לב כי המרחק מנמל התעופה עצמו לעיר ברצלונה איננו גבוה, ומדובר בסה"כ על מרחק של 12 ק"מ.

להמשיך לעיר עצמה


אחרי שלקחתם טיסה לברצלונה וירדתם בנמל התעופה, יש לכם כמה אפשרויות שונות להגיע מנמל התעופה לעיר עצמה. דרך אחת היא לקחת מונית ולהגיע תוך זמן קצר יחסית. עוד אפשרות היא אחרי שלקחתם טיסה לברצלונה, לבחור באוטובוסים של חברת אירובאס. מדובר על אוטובוסים שיוצאים לעתים קרובות יחסית, ותוך 30 דקות יובילו אתכם לעיר. ניתן גם להשתמש במערכת הרכבות של ברצלונה שהיא מעט מורכבת, אך יעילה מאד מבחינת זמנים.

ומה עם טיול משפחות ביוון?


אם היעד שמושך אתכם היא דווקא יוון, מומלץ בחום לעשות זאת דרך טיול משפחות. טיול משפחות ליוון הוא מומלץ במיוחד משום שמדובר על מדינה עם שפע של אתרים שמיועדים לגילאים השונים. בין השאר, אם תאם רוצים לערוך טיול משפחות ליוון, אפשר לעשות זאת באמצעות שיט בין האיים. אפשר בהחלט להזמין שיט פרטי או להצטרף לשיט קבוצתי, ולבקר בקובצות שונות של איים לפי בחירתכם.

באיזה אתרים כדאי לבקר?


אם אתם יוצאים אל טיול משפחות ביוון, רשימת האתרים היא פשוט עצומה. ישנם מוזיאונים מיוחדים שסוקרים את תולדותיה של יוון, ולרוב בכל אי מרכזי תוכלו גם למצוא מוזיאון שיאתר את ההיסטוריה העתיקה של האי. תוכלו לבקר גם באתרים יוצאי דופן כמו האקרופוליס, שהוא אחד מהמקדשים העתיקים הגדולים ביורת בעולם אשר השתמרו. כך, יהיה לכם טיול משפחות ליוון שיהיה בלתי נשכח.