יום חמישי, 6 ביוני 2013

רוצים לעלות על טיסה ישירה למוסקבה?

רוסיה קורצת מאד לתושבי ישראל - הן למי שרוצה לבקר בה כתייר, הן למי שרוצה לבקר קרובי משפחה, והן למי שמעוניין לעשות עסקים בתוך המדינה האדירה והענקית הזו. לכן, חשוב קודם כל שתחפשו טיסה ישירה למוסקבה, אשר תוביל אתכם ללב המדינה. קל יחסית למצוא טיסה ישירה למוסקבה, משום שישנם קווים ישירים של טיסות אשר פועלים לפות פעמיים ביום, ובחלק מהמקרים אף יותר מכך.

מידע על נמל התעופה


במידה ואתם מחפשים טיסה ישירה למוסקבה, יש להבין כי אתם תנחתו בנמל התעופה דומודדובו. המרחק מנמל התעופה למוסקבה עצמה הוא גבוה יחסית, ומדובר על מרחק של 40 ק"מ. עם את, קחו בחשבון כי משך הזמן של טיסה ישירה למוסקבה מישראל הוא דווקא קצר יחסית ,שכן מוסקבה איננה מרוחקת יחסית, ולכן מדובר על זמן טיסה של 4 שעות לכל היותר. מנמל התעופה תוכלו להגיע למוסקבה במונית, באוטובוס, או ברכבת.


לתכנן טיול משפחות לשוויץ


עומת זאת, אם אתם מתכננים דווקא טיולי משפחות לשוויץ, כדאי לקבל קצת מידע על המדינה ועל האטרקציות שיש בה. במידה ואתם רוצים לצאת אל טיולי משפחות לשוויץ, אפשר ורצוי להזמין כרטיסי טיסה ישירים מישראל לציריך, כך שתוכלו להגיע תוך זמן טיסה קצר יחסית לתוך ציריך עצמה, שכן נמל התעופה מרוחק כ9 ק"מ בלבד מהעיר עצמה, ותוכלו להמשיך לאטרקציות השונות.

מה עושים בתוך שוויץ?


המסלולים של טיולי משפחות לשוויץ הם מגוונים מאד ותלויים רק בצרון שלכם. שוויץ עצמה מלאה בפארקי שעשועים המיועדים לכל הגילאים, ואפשר ללכת במהלך טיול שלכם ליותר מפארק שעשועים אחד. מומלץ לשלב בתוך טיולי משפחות לשוויץ גם ביקור במספר מוזיאונים היסטוריים וכן מוזיאונים לאומנות. אפשר גם ללכת לגן החיות המפורסם של ציריך, ואפשר לשלב גם חופשת סקי בטיול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה