יום ראשון, 30 ביוני 2013

קלאב מד

קלאב מד קיץ זו הזדמנות לחוות את עונת הקיץ הנפלאה, שהיא העונה של השמש השמחה. מדובר על זמן לקחת חופשה עם קלאב מד. זוהי חוויה של חופשה שונה מכל חופשה שאנו מכירים. זהו סגנון "הכול כלול" אבל יותר מזה. זוהי חופשי של אינסוף פינוקים, ארוחות סביב השעון, פעילויות למשפחה כולה, חופי ים קרובים, מועדוני ילדים בריכות ועוד. קלאב מד זו החוויה שלנו בקיץ הזה, ועל החוויה הזו נספר לכל המשפחה והחברים והיא תישאר בליבנו כזיכרון מתוק לעוד עונות רבות.

חופשה אקזוטית עם קלאב מד


קלאב מד אקזוטי מתאים לעונת הקיץ של הישראלים. כולנו אוהבים לצאת לחופשה. נופש באיים טרופיים ברחבי העולם מתאפשר בזכות קלאב מד אקזוטי – שייקח אותנו לחופשה במקומות שאנו נוהגים לחלום עליהם: הרפובליקה הדומיניקאנית, מאוריציוס, האיים המלדיביים ועוד. אלו חלומות שבעונת הקיץ הזו עוד יהפכו למציאות. לא עוד חלומות בלבד על עצי אננס וקוקוס וחופי חול מוזהב. קלאב מד הופכים לנו הפעם את החלום למציאות.

טיולים מאורגנים לטנזניה


טיולים מאורגנים לטנזניה הופכים פופולאריים יותר ויותר בקרב הישראלים. ואין פלא בכך. טנזניה היא מדינה אפריקאית ההולכת וצוברת תאוצה. הטבע המופלא שבה תמיד היה בה. אוהבי בעלי חיים יסתדרו שם מצוין, וגם אוהבי הטרקים וטיולים הטבע, שיוכלו למצוא שם אפשרויות רבות לטיול ועניין. גם חובבי אנתרופולוגיה יימצאו שם תרבות של יותר מ-130 שבטים אפריקאיים שונים החיים בטנזניה. טיול מאורגן בטנזניה הוא אכן הזדמנות נהדרת לחוויה נפלאה עבור רבים מאיתנו.

הזדמנות לקיץ נהדר


טיול מאורגן לטנזניה הוא גם הזדמנות לראות חופי ים נהדרים. יש בטנזניה ספארי – פארקים אדירים בגדלים שונים. תוכלו לבקר בשמורת טרנגירי, הנודעת באוכלוסיית הפילים שלה. עם טיול מאורגן לטנזניה, ייתכן שתוכלו אף לבקר בשמורת הסרנגטי המפורסמת והנפלאה. המסלול הקלאסי של טנזניה כולל, בין השאר, את הפארקים של צפון טנזניה, אך גם בדרום תוכלו לטעום מפארקים נוספים נהדרים. מחפשים אתגר? תוכלו לצאת לשבוע של טיפוס מאתגר עד מעל לעננים על הר הקילימנג'ארו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה