יום חמישי, 6 ביוני 2013

כל מה שצריך לדעת על טיסה לברצלונה

מעוניינים לטוס לספרד ולבקר בעיר המדהימה ברצלונה? לצורך כך, עליכם להבין להיכן מגיעה כל טיסה לברצלונה. טיסות לברצלונה מישראל מגיעות תמיד לנמל התעופה El Prat. מדובר על נפל תעופה עצום, שבו בעצם נוחתת כל טיסה לברצלונה מכל יעד בעולם. שימו לב כי המרחק מנמל התעופה עצמו לעיר ברצלונה איננו גבוה, ומדובר בסה"כ על מרחק של 12 ק"מ.

להמשיך לעיר עצמה


אחרי שלקחתם טיסה לברצלונה וירדתם בנמל התעופה, יש לכם כמה אפשרויות שונות להגיע מנמל התעופה לעיר עצמה. דרך אחת היא לקחת מונית ולהגיע תוך זמן קצר יחסית. עוד אפשרות היא אחרי שלקחתם טיסה לברצלונה, לבחור באוטובוסים של חברת אירובאס. מדובר על אוטובוסים שיוצאים לעתים קרובות יחסית, ותוך 30 דקות יובילו אתכם לעיר. ניתן גם להשתמש במערכת הרכבות של ברצלונה שהיא מעט מורכבת, אך יעילה מאד מבחינת זמנים.

ומה עם טיול משפחות ביוון?


אם היעד שמושך אתכם היא דווקא יוון, מומלץ בחום לעשות זאת דרך טיול משפחות. טיול משפחות ליוון הוא מומלץ במיוחד משום שמדובר על מדינה עם שפע של אתרים שמיועדים לגילאים השונים. בין השאר, אם תאם רוצים לערוך טיול משפחות ליוון, אפשר לעשות זאת באמצעות שיט בין האיים. אפשר בהחלט להזמין שיט פרטי או להצטרף לשיט קבוצתי, ולבקר בקובצות שונות של איים לפי בחירתכם.

באיזה אתרים כדאי לבקר?


אם אתם יוצאים אל טיול משפחות ביוון, רשימת האתרים היא פשוט עצומה. ישנם מוזיאונים מיוחדים שסוקרים את תולדותיה של יוון, ולרוב בכל אי מרכזי תוכלו גם למצוא מוזיאון שיאתר את ההיסטוריה העתיקה של האי. תוכלו לבקר גם באתרים יוצאי דופן כמו האקרופוליס, שהוא אחד מהמקדשים העתיקים הגדולים ביורת בעולם אשר השתמרו. כך, יהיה לכם טיול משפחות ליוון שיהיה בלתי נשכח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה